Als een koper een bestelling ontvangt kan er wel eens iets mis zijn. Denk bijvoorbeeld aan kwaliteit of schade en/of ziektes. Een koper kan dan een klacht indienen. Zodra je een klacht ontvangt krijg je gelijk een melding op je dashboard waarop je vervolgens direct kan reageren.
Je kan je klachten bekijken onder de button ‘’klachten’’ en de button ‘’Historie klachten’’.
Je kan een voorstel doen door een klacht te bekijken en daarop te reageren met een voorstel.
Als de koper je voorstel afwijst kan je weer een nieuw voorstel doen totdat je er samen uit bent.
De incasso zal worden opgeschort tot het moment dat jullie samen tot een oplossing zijn gekomen. Het is echter wel slim om zo snel mogelijk te reageren op een klacht.
Jefry is een van de oprichters van FloraXchange. Hij is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken en de continue ontwikkeling van het platform. Zijn belangrijkste taak is om nieuwe ideeën en wensen om te zetten naar logische oplossingen.
Deze pagina is do 14 januari om 16:34 voor het laatst gewijzigd